Selam kızlar, herkes derdi 3 ay oslun gazı biter kakasını rahat yapar reflüsü hafifler uykusu düzene girer.. asla gündüz uyksu yok. Uyuyor, alarm kurmuş gibi 20 dk sonra uyanıyor.uyanıncafs kusuyor yada kaka yapmak için emmek istiyor yine. Heeer yolu denedim, bazen sadce kısada olsa uyusun diye memede uytuyorum ama hemen alısıp öbür öğünde aynısını istiyor. Bir bebek zombi gibi 8 10 saat uykusuz nasıl geceye kadar kala bilir.. ne zaman uyku düzeninz oldu