Merhaba kızlar ben direksiyon hocalığı için belge aldım özel ders vericem inşallah baya videolar çektim instagram sayfası açıcam çevremize duyurcaz fln ama birden ögrenci gelmez yavaş yavaş olur ben kreşin daha mantıklı olduğu düşünüyorum orda arkadaşları olucak oyunlar etkinlikler verimli geçer bence eşimde diyoki daha çok küçük bide günde iki saat için tüm gün krese mi vericez bulduğum iki tane var biri 11.00 yarım gün alıyo ama oda 10.00 sadece tüm gün kabul eden 6.500 istiyo 3 buçuk 4 gibi alabilirim bende diyorum dersim erken bitsede evde bütün işlerimi rahat yapar geri kalan kısımda sadece kızımla ilgilebilirim şimdi güvenilir bakıcı bulmakda zor evde tek bırakmak da istemiyo bi faydada sağlamıcak bence ki eşimde bakıcıyla evde tek olmasın annemde baksın diyo annesi kabul etcekmi bakalım kadınında işi gücü olucak yeri geldiğinde sizce 2 yaş kreş için erken mi zorlanırmı