Kızlar bebeğim 11 aylık olmak üzere, güzel yemeğini yer memeyi bıraktı mamayla devam ediyoruz hergün kaka yapar vs sorun yok ama bir süredir öyle bir gazı var ki gece uykumuz mahfoldu, hergün 1 çay bardağı kadar kefir içiyor ondan mı dedim ama kefir tam tersi gazı rahatlatıyormuş diye okudum bu rahatlamış haliyse 🤭 Üşütüyor mu mamadan mi nedir bu ya cildircam artık uykusuzluktan