Sizin bebekler de gece çok sık kalkıyor mu, vitaminlerim normal olmasına rağmen buara gunboyu bayilcak gibiyim, artık dayanamiyorum uykusuzluğa, emerek uyuyor benim bebeğim ve her kalktığinda emmeden geri dönmüyor uykuya, iyice güçten düştüm, gece beslenmesini keseyim diyorum ama bazen hiç doğru düzgün bir şey yemek istemiyor ben de emzirmesem aç kalıcak gibi hissediyorum, sütüm eskisi gibi değil azaldı farkındayım ,uyumadan önce karnı tok olsun deyip kaşık maması verdiğim zamanlarda bile kalkıyor anlamadım gitti