Serap-asel ebruisik34 ohoooo hemde nasıl bıde çorap takıyorum bazen çoraplar sankı makınadan çıkmış gbı sırılsıklam 😀
miraytan ebruisik34 4 buçuk aylığız hala elleri ağzında komple yumrugunu sokmaya çalışıyor hırslanıyor bide ve memeyi emerkende parmağını aradan sokuşturup ikisini bir emiyo
ebruisik34 Serap-asel bence takmayın direk ellerini emmesi daha sağlıklı 😂 fadikada aynen hiç bi şekilde müdahale etmiyorum 🫠
Serap-asel ebruisik34 normalde takmıyorum ama tırnakları uzamıştı kesmemıze ızın vermedı ağladı mecbur takmıştım yüzünü cızyodu bugün kestık artık 😀
Maka_Paka Bizde aynıyız 😁 ama nasıl tatlı oluyor yavrum mis gibi de kokuyor salyasi bile yavrum benim
glsm228_ ebruisik34 benim bebeğim de 3 aylık aynı şekilde eli hep ağzında. 2 gündür de şapur şupur emiyor, çok tatlı oluyor ya gülüyoruz eşimle 😅