[silindi] Prensler26 ben eczane den almıstım yeni formul diye 125ml 65tl sanırım gunde ıkı kez masaj yaparak suruyorum ben
Baharbicen Prensler26 ben kullaniyorum 4 ay oldu dogum yapali 4 aydir kullaniyorum etki etmedi malesef kullanmayada devam ediyorum bir umuttur diye tik yok
ZeydinAnnesi7 Ne yaparsanız yapın geçmez... Lazer vs biraz hafifler belki ama eskisi dümdüz asla olmaz boşuna ümitlenmeyin...
Gymy Prensler26 o dert sanırım herkesle oluyo ya zayıfken kilo alıyoruz snrada Doğumdan snra gidiyo kilo ama sarkık bi göbek çatlak bi göbek bende bilmiyorum 🤷♀️ nasıl gitçek
papatyam2019 Prensler26 çatlaklar için aloe vera kullanabilirsiniz benim ablam kullanmıştı doğumdan sonra çatlaklarına baya düzeldi çatlakları şimdi bende kullanıyorum yeni başladım 😃
Prensler26 papatyam2019 benim ikinci doğumdan sonra 9 ay geçti ama küçük oğlum 9 aylık ise yarar mı acaba
papatyam2019 Prensler26 ablamın ilk bebeği ama baya bir çatlağı vardı işe yaradı onda ama denemeniz lazım inşallah işe yarar sizde de 🤗
Prensler26 papatyam2019 yaaa deniyim o zaman annemde vardı çiçeği kırıp almalıyım hemen 😊 ve inşallah geçer 🤗