byzss şöyle bende öyle düşündüm ama çok değil 5-10 ml 2 3 emzirme öncesi el pompası ile sağım yaptım. Sonra bebeği en iştahlı mesela uykudan kalktığı ana denk getirip bitirmesi için uğraştım. 2 gündür ağrı oluyordu bugün şişlik geçti. Ve fazla doluluk şişkin hisside gitti. Öyle aşırı sis ve dolu olunca ön sütü bitirene kadar bebek doyuyir ve son süte ulaşamıyor bu defada göğüste sızı ağrı oluyor. Bebeğim 52 günlük. Tek göğüs bitirdiğinde geenlde doymuş oluyor ama bazen doymamış gibi hareket ve istek olursa diğerini veriyorum. Son verdigim hangisi ise onu ilk gibi bitmediği düşünerek de bir sonraki emmede onu ilk veriyorum