Fantaezi_leydiiiy 3binlik ev 3bin değil 5binlik ev 5bin değil artık. Yatırımını ev üzerinden yapan kira dahilinde hayatını geçiren tabi o evin parasını 10 senelik kredilerle ödeyen bir sürü insan var. Eve zarar geldiği taktirde cebinden tonlarca para çıkıyor devir eski devir değil kapı, parke, petek, musluk,.. kapı sapı bile bir yığın para. Benim evim yok zaten bu zamanda gençliği denk gelmiş olan bir bahtsız diplomalı, aileden varlığı olmayan bi genç olarak ev alabilme umudum bile yok. Abartılı kira isteyen ev sahipleri de var ama %25zamla da kimse evini veremez mantığa aykırı enflasyona aykırı. Bence tefe tufe oranında zam yapılmalıydı. Bir de denetim olabilirdi ki nerede düzen var da bu alanda olsun o ayrı