Arkadaşlar şuan bu depresyonu yaşıyorum (lohusa depresyonu, bebeğe karşı ilgisizlik hayattan zevk almama, sürekli ağlama, buhranlı, karın içi yanması ve daralması) aranızda yaşayan var mı nasıl atlattınız doktor lustral verdi emzirebilirsin dedi 12.günüm ilaçta