Sahreyldrm aslında sana şunu söyliyim bebeğin muhtemelen kolik bu kadar Ağlıyorsa benim kızımda kolikti benim denemediğim yapmadığım şey kalmadı rezeneyi kızıma bile içirdim iki tane gaz damlası kullandım gaz için kemer aldım ya neler neler yaptım aç gezdim gaz yapıcak diye hiç bişey yiyemedim sonuç? Sanki ben bunları yapmamışım gibi nefesi kesiliyodu ağlamaktan asla asla asla susturamıyodum bebeğim 3 buçuk aylık oldu o gaz bıçak gibi kesildi bitti yani naparsan yap o gaz olucak o yüzden birazcık sabretmen gerekiyor