aynenncnmmm Kızlar dün 4 ay aşımızı olduk. Ateş şuan 37.6 dün gece 37.5 olunca şurup vermiştim ama şuan tekrar vermeli miyim sizce?
dmn_07 aynenncnmmm olmaz olmaz 😇 hem o bebekler için bir şurup. İçini okursan 2 ay ve sonrası bebekler için diyor. Ama bir daha verme bence. Tekrar ateslenirse doktora bı göster derim.
aynenncnmmm dmn_07 yarın doktor kontrolümüz var zaten tekrar olursa sorarım mutlaka teşekkür ederim ♥️