Seyda-ygz22 Bebegim erkek 20 aylık boyu 80 cm aklıma çok takılıyor sizce boy konusunda cocuk endokrinolojisine götürsemmi
seizetheday Seyda-ygz22 siz uzun musunuz eşiniz ve siz genetik olabiliyor çünkü ama çokta kısa değil oğlum 17 aylık 86 cm gelişimi hep %97lerde oldu boy açısından
sb- Seyda-ygz22 doğum boyunun persentiline,şu anki persentiline ve anne baba boyuna göre hedef boyu persentiline bakın. Doğumdan aşağıdaysa-hedef persentilden çok aşağıdaysa danışın doktora
seizetheday balkaymak__ sormuş demedim bizimkinin önde olduğunu söyledikleri halde hanımefendinin bebeğinin çok kısa olmadığını belirttim
sb- Seyda-ygz22 https://imgyukle.com/i/yN2WQb Buradan kontrol edebilirsiniz. Anne baba boyundan hedef boyunu hesaplayın. Doğumdaki persentilinden düşmüş görünüyor,hedef persentili ile yakınsa sorun yoktur ama değilse doktora sorun