Kızlar selam eşim grip olmuştu ondan bana geçti bendende bebeğime ikimizinde ateşi 38 e yakın surekli ağlıyor 2 kere kustu balgam var halsiz bende üşüyorum vücudum kırılıyor. Dun hastaneye gittik serum takılacakti damar yolu bulunamadı okdr çok ağladı ki eve getirip calpol verip soydum uyuttum . Sabah yine ateşi 37.8 di ılık dus aldirdik eşimle emzirip yine calpol verdim. Başka neler yapabilirim sadece anne sütü alıyor 5. Ayimiza 1 hafta var. Bana sadece parol serum taktılar emzirdigim için ben önemli degilimde bebegime çok üzülüyorum