Annesivebebesi Bazen aklıma tarif gelmiyor maalesef ara öğünlerde sağlıklı ne yapsam diye düşünüyorum hep aynı şeyleri yemekten de sıkılıyor çocuk haklı olarak siz neler yapıyorsunuz fikir olsun ?
sdakbyk Annesivebebesi kızım 28 aylık sabah kahvaltı yapıyor sonra meyve veriyorum öğlen çorba içiyor sonra pankek ya da krep veriyorum sonra kuruyemiş akşam yemek biz çayın yanına ne yiyorsak da yiyor sonra muhallebısını yer yatar
sdakbyk Badeninannesi1 oglum 6 yasında ınanın o hıc yemezdı hala da yemıyor 19 kılo suan hamıleyken cok dua ettım kabul oldu cok sukur hasta oldugu zaman yemıyor ama yavas yavas duzelıyor sonra cok sukur 🧿 Raabim butun cocuklara once saglık sonra iştah versin🤲