15 aylık olcak oğlum. 3-4 kazağı var hediye gelen onları bile giydiremedim doğru düzgün. Pantolon giydirmek lazım, e gittiğim yer avm falan. Çocuk rahat edemiyor diye, eşofman sweat giydiriyorum. Bazı ceketleri var giydirmeye fırsat olmuyor. Cidden fazla almamak lazımmış. 3-4 takım var onlar bile yetiriyor dışarda giydirmeye. Bir iki giymede küçülecek herşey.
Evde giydirmelik şeyler daha çok ihtiyac sürekli döktüğü için, süslü püslü şeyler fazla olunca kalıyormuş 🥲