Arkadaşlar bana Almanya’dan bir tane akrabamız saç kremi getirdi saçlarım sarı taranmıyor kesinlikle kabarıyor çok kuru en kötü şikayetim taramıyorum kaç tane saç kremi kullanıyorum tararken bir işkence resmen on yıldır saçımı boyattığım için saçlarım çok yıpranmış bu saç kremini bir deneyeyim dedim arkadaşlar öyle güzel ki saçlarımı sıktığım an pamuk gibi yumuşacık hemen tarak kaydı gitti Kesinlikle saç kremi isteyenler resmini atıyorum hemen alın bana dua edeceksiniz daha önce de ter kokuyorum demişti biri ben de kırmızı krem deodorant önermişti bana mesaj atmış Allah razı olsun senden çok memnunum diye bundan da bana dua edeceksiniz
