Sevdaa34 Sevgili anneler ben çocuguma dogdugundan beri mama kullanıyorum aranızda böyle olan varsa kaç cc veriyosunuz ve kaç saattte bir veriyosunuz benim ki 3 aylık
sibelkrds Sevdaa34 ben de 2 ayından itibaren sadece mama veriyorum. 4 ayına kadar 2 saate bir 90 CC veriyordum . Ama şuan 4 ay 18 günlük atak dönemi mama reddi yaşıyoruz 3,5 4 saate 120 CC veriyorum..