Ddmdd bebeklerden çok mu şey bekliyorsunuz acaba. Geçenlerde birisi bu aylarda bebeğim anne diyor mama diyor falan yazmıştı. Yok öyle şey arkadaşlar henüz babıldama döneminde ba-ba de-de la-la şeklindeler. Kızım bazen hiç ses çıkarmıyor bazen de sürekli bağırıyor heceleme yapıyor. Normaldir yani