Alpbaby Merhaba sağlık ocağı rutin 9 ay kontrolünde Hemogram testini yaptırın hastanede dedi özele gidiyorum geçen doktoruma sordum kontrolde 15. Ayda yapıcaz dedi kafam allak bullak
Mree Alpbaby bize de sağlık ocağı söyledi. Fakat bugün oğlumun 8.ay kontrolü vardı doktor kan testi yapalım bu sonuçları da 9.ay da sağlık ocağına verirsiniz dedi. Bence doktorunuz çok ileri atmış
Alerjikrinit Alpbaby bizde de 9.ayda yaptı ama bir daha yapmadı 2 yaşta bakarız dedi. Çocuğunuza göre karar vermiş olabilir yemesi içmesi kilosu . Bende önce kafama taktım ama sonuçta ne bileyim şüphelense bakar heralde