Benim bebeğim erken doğdu ve 20 gün kuvezde kaldı rutin kontrolleri için çocuk norolojisi götürdüm muane ederken bana ilk dediği şey sen emzirirken göz teması kuruyormu bende evet dedim. Bana da baktı dedi Allah şükür bir şey bilmadi . Ama yinede ultrasyon çekti o da temiz çıktı Allah’a şükür . Demek istedim doktor için önemli idi