Kızlar öyle bir ağrıki başta midem agrimiyordu sırtım yanıyor gogsum sıkışıyor öyle deli bir ağrı nefes alamıyorum kaç kere ambulans geldi EKG çekiliyor kalp de bişey yok dün öyle bir tuttu ki artık son raddeye geldim mide ağrısıyla uyandım Sabah sonra tekrar yukarda anlattıklarım oldu ne durabiliyorum ne oturabiliyorum resmen sıkışıyorum sağlık ocağındaydim kalbim duracak sandım o an doktor ambulans aradı geldiler gittim bir iğne yaptılar bir kan alıp sonuçlar temiz çıkınca yolladılar eve geldim 3 saat bile geçmeden yine aynı oldum sonra başka bir hastaneye gittim onlarda film felan çektiler bişey yok ağrı kesici yaptılar bide damardan mide koruyucu yaptılar o iyi gelmişti gece boyu rahattım sabahtan belli yine aynıyim bebeğim var ona bile bakamicak durumdayım nefes alamıyorum bu şekil ağrı yaşayanlar varmı nasıl geçti cuma günü randevum var gidecem doktora ama emziyorum diye ilaç verirmi bunu bir çözümü yokmu cuma gününe kadar nasıl dayanacam bu ağrıya bilmiyorum