Anne00 Oğlum ek gıdaya başladı su içmesi için cam biberon almak istiyorum önerileriniz nedir fazla akışkan olmayan
pasaklisinkukuli Anne00 benxe biberondan içirmeyin alıştırma bardakları var ya onlardan alın ilerde sıkıntı çekersiniz
ikiprensannesi53_ Anne00 benim 5 aylık bebeğim var ve normal bardakla iciriyorum sizde öyle yapın biberonla dünyanın parası ve hergun yikasan dahi içinde rezil Bi koku oluşuyor boşuna para israfı biberon
Anne00 pasaklisinkukuli Kendi içtiğimiz cam bardaklar olurmu yoksa bebekler için plastik gibiler var onlardan mı