ikiprensannesi53_ Vodafone rezil bir hal aldı benim taahhütüm 2 yıllık geçenlerde aradılar bitiyor bu ay yeni tarife sunuyorlar çok pahalı sonra dönerim dedim eşimle diyoruz ki 2 yıllık degilmiydi o an Vodafone yanimdaya bakmakta aklıma gelmiyor aradım müşteri hizmetlerini yine aynı şey söylendi yine çok pahalı gelince başka hatta geçerim diye kapattım tlfn sonra Vodafone yanımdaya girdik ki daha 1 yıl dolmuş 1 yıl daha var aradım geri yine aynı hikayeye başlayınca siz dolandirici mi oldunuz hayırdır daha 1 yılım var benim sadece 79 TL den 93 TL’ye çıkacak faturam boş bulunsam geçireceksiniz bize sizi şikayet edeceğim dedim biraz bekleyeceğim sizi dedi bekledim geri aldı beni hatta sistemde sıkıntı olmuş falan filan kapattım suratına dikkatli olun Vodafone kendini aştı bu aralar