Busra2089 kesinlikle size katılıyorum bizimde başımıza iki kez geldi.molfix üreticilerine şikayet ettik ve incelemek için bez gondermemizi istediler gönderdik çoktan ama hala ses yok.onaylanirsa yerine paket bez gönderiyolarmis sanırım oda yeni nesil olacaksa hiç gerek yok😏