Doga0812 ay geçen ay 4 gün geciktim ve test yapmıştım ikinci çizgi hemen silik olarak çıkmıştı nasıl üzülmüştüm çünkü 2 çocuğum var istemiyordum.Ama dayanamadım iki test daha aldım onlarında birini ilk idrarla birinide akşam yaptım ve ikiside negatif çıktı sonraki günde hasta oldum😄stres ve mevsimsel gecikme olmuş olabilir