Svgcarim aynı ben. Kaygıdan ölüyorum. Daha bugün kan sonucu çıktı düşmemiş diye ağladım bir saat. Genelde korkmamız gerektiğini, bir sebebinin olmayacağını söylüyorlar. Bakalım birkaç doktorla daha görüşcez. Olmazsa Hematoloji ile görüşcez. Aklımda bir şey kalsın istemiyorum. Yani kıyma vermeyi kessem yumurtayı kessem bu çocuk nasıl büyüyecek bu sefer. Allahım çaresiz dert vermesin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻