Umuttttt 32 aylık bebeğim daha alıştıramadım inatçı gel tuvalete gidelim diyorum klozet aldım ona yapalım diyorum oyuna vurmaya çalışıyorum yok anne bez bez diyor siz nasıl alıştırdınız 🙏
BenDiyeBiri_ Umuttttt 25 aylık bebeğim bezi artık istemiyo ara ara lavaboya gitmek istiyo bazende istemiyo bende burada bekliyeyim ☺️
Hakewos Umuttttt ek gıdaya geçince bende klozete oturtmaya başlayacağım bakalım. Özellikle kakasını yaparken halinden belli oluyor…
Umuttttt Uykusuzhergeceeee ilk 26 aylıkken denedim olmadı ozman almıştım en azından giyiyordu şimdi onu da giymek istemiyor
BelisMelis411 BenDiyeBiri_ bızmkısıde öyleydı ama sonradan bı anda yapmayı bıraktı bu esnadaysanız sıkılastırın bence ben cok pişman oldum şimdi asla uapmak istemiyor klozete
Uykusuzhergeceeee ikiprensannesi53_ bez yerine onu kullanın çocuk ıslaklığı hissediyor. Tabii halıları falan kaldırın kazaya kurban gitmesin. Bir kaç defa altı ıslanınca rahatsız hissedebilir belki. Annecim istersen tuvalete yapabiliriz rahatsız olmazsın diyerek alıştırabilirsiniz.
Uykusuzhergeceeee Umuttttt anladım valla ben de daha başlamadım onunla başlamayı düşünüyorum bakalım. En zor süreçlerden 😬
ikiprensannesi53_ Uykusuzhergeceeee o külot kıyafetlere islaklik veriyor mu peki halıdan bahsettiniz ya hani bu alıştırma kulodu normal külot gibiyse onun adını niye alıştırma kulodu koymuşlar 😅😅😅😇
Uykusuzhergeceeee ikiprensannesi53_ sızdırma yapmıyor diye biliyorum ama ne olur ne olmaz kaldırmak lazım bence 🙈😅
ikiprensannesi53_ Uykusuzhergeceeee 😁 zamanı gelince alısacaklar biz niye kasıyoruz ki bu kadar su tuvalet eğitimi baya stresli iş
Uykusuzhergeceeee ikiprensannesi53_ ne zaman baba😅 kuzenimin oğlu 5 yaşında bıraktı oda biraz sıkıntı. Çocuğu strese sokmadan ara ara deneme yapmak lazım bence
ikiprensannesi53_ Uykusuzhergeceeee baba ne kız 🤔 ben banyo yaptıracağım zaman deniyorum çiş varmi yap vs.😅
Uykusuzhergeceeee ikiprensannesi53_ replik o ya😬😅 O zaman yapıyor kız normalde söylemiyor sorun orada 😃
ikiprensannesi53_ Uykusuzhergeceeee benimki banyo yaparken de yapmiyor diyorum hadi çiş yap ikiniyor ikiniyor yapamiyor 😅😅😅😅 bide üstüne kahkaha atıyor
Uykusuzhergeceeee ikiprensannesi53_ suyu açınca falan gelmiyor mu? Benim ki su sesini duyar duymaz koyuveriyor 😂
ikiprensannesi53_ Umuttttt bende fotolarına bakıyorum tabi sızdırır öyle çocuk hasta da olur islak nemli