Yaademm Kızlar merhaba geçen hafta cuma günü çatlatma iğnesi oldum bugün olduğum günle beraber 12. Gün bu şekilde sizce hamilelik varmı iğnenin etkisi gecmismidir acaba?
Yasemin-kckdgn Yaademm silik çizgi var gibi hayırlısı olsun hakkınızda inşallah Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏
Kgnbebesi Yaademm 12. Güne iğne etkisi kalacağını hiç düşünmüyorum. Ben hiç çizgi görmemiştim. Umarim yaniltmiyordur allah gönlünüze göre versin inşallah 🤲
Yaademm Kgnbebesi çok sağolun âmin inşallah yarın kan testi istemişti doktorum inşallah hayırlı sonuçlar alırım🥰🤲
PeekaBoo_ Yaademm silik bir çizgi var gibi kan verin emin olun içiniz rahatlar, hakkınızda hayırlısı olsun🌸
Nazl_alkss Yaademm daha yeni hamile olabilirsin ilk zaman bende çok silik çizgi çıkmıştı sonraki zaman net çıkmıştı
Yaademm Nazl_alkss igne olduğum için etkisi olmasından korkuyorum çatlatma ignesinde beta hormonu olur diyolar ama yarın kan vericem inşallah vardır