Cigdem523864 Merhaba kızlar elimde 8 kutu mevcut. İhtiyacı olana 100 tl den vericem. Kasım 2024 tarihli Bebeğimin alerjisi olmadığı tespit edildi ama ben almış bulunmuştum.
defnevedoruk Cigdem523864 parasız verilen birseyi nasıl parayla satarsınız? yasak bu biliyorsunuz di mi??
Cigdem523864 sena2301 evet mesele zaten rapor çıkarabilmekte. Sizde hak verirsiniz ki alerji mamaları çok pahalı bu raporu çıkarana kadar göbeğim çatlamıştı. Ama sonra başka bir doktor alerjisi olmadığını tespit etti.
sena2301 Cigdem523864 iyi de rapor çıkartmak paralı değil size bedava veriliyor o ilaçlar siz parayla satıp suç işliyorsunuz benim de bebeğim alerjik bize de verdiler ama içmedi bebeğim evde duruyor isteyene verebilirim
Cigdem523864 defnevedoruk Hanımefendi belli ki konu halkında bilgi sahibi değilsiniz bu sebeple lütfen yorumda bulunmayın. İyi akşamlar
defnevedoruk Cigdem523864 konu hakkında gayet bilgi sahibiyim, siz resmen dolandırıcılık yapıyorsunuz
Mabelll sena2301 haklısınız ben özel hastanede çıkartmama rağmen çok az bir rapor parası verdim. Mamalar ücretsiz dediğiniz gibi. Benim kızım da severek içmiyor o sebeple kalıyor elimde birkaç kutu. İsteyene ben de verebilirim.