Busekbc korkma ya bende 15 gün önce daha adetime 10 gün varken bi stres bastı leke oldu yumurtlama zamanında olurdu zaten ama vesvese ya hep karamsarım zaten hemen hamilelik geldi aklıma bide burda bikaç şey görünce aklım çıktı bide sadece geri çekilmeydi bizim başladı benim bütün hamilelik belirtileri neler içtim adetimi söktürsün diye 15 inde olmam gerekiyordu 13 ünde oldum öyle böyle kanamam olmadı daha 3 ay oldu doğum yapalı benim aşırı kanamam oldu ona rağmen hala ya hamileysem korkusu var 20 gündür de doğum kontrol hapı kullanmaya başladım ama insana o korku girince çok kötü oluyor ya kendimi yıprattığımla kaldım ne yazıkki çocuğumla ilgilenemedim bile stresten psikolojim bozulmuştu hep dua ettim Allahım isteyenlere ver diye