Armin_14 Umarım sizinki daha risksiz bir bölgededir ben günlerce çok ağladım ama elden bir şey gelmiyor. Kardiyoloğun bana söylediği eğer hayatını etkilemeyecekse o şekilde de devam edebilirmiş hayatına ama etkileyecekse 6. Ay 1 yaşa kadar kapanmazsa anjiyoyla kapatılması gerekir dedi. En azından bir çözümü var diyorum ama insan hep tetikte oluyor, fazla ağlatmaktan korkuyorum mesela.😔bir de kapanacak mı kapanmayacak mı belirsizliği çok kötü. Allah bebeklerimize şifa versin ne diyim