Dokuzkasimbebesi 40 günlüğünüz uykumuz çok hafif uykusu var ama dalamıyor dalsa da hemen uyanıyor napcağımı şaşırdım
sevvgi Dokuzkasimbebesi normal canım çünkü daha çok küçük ve senin kucağında kokunu istiyor hep, düzelecektir az daha sabır 🥰
elenor33 Dokuzkasimbebesi benim bebeğim de 2,5 aylık öyle maalesef doğduğundan beri kendi çamaşırınızı yastığına serin biraz öyle uyuyor benim bebeğim ama uzun saatler değil
Dokuzkasimbebesi sevvgi uyumadı da lazım ama her zaman yanındayım ama geceden beri uyanık 10 saat oldu günlerdir böylr
Asya-5561 Dokuzkasimbebesi 10 saat uyanıklık biraz fazla. Bir sıkıntısı olabilir. Odanın ısısını düzenleyin çok sıcak ya da soğuk olmasın. Aç olabilir. Bizim ki ondan uyumuyordu çünkü mamaya başlamıştık. Hepsi geçecek ama güzel uykular yakıın:)
Mrcannesi Benimkide aynıydı ikinci çocugum 11 aylığa kadar devam etti düzeldi 13 aylık şimdi düzeni oluştu kendiliğinden sabahlara kadar otururdu gezerdi evde doğduktan 40 gün sonra başladı
Mrcannesi Dokuzkasimbebesi çok şükür düzeldi 11 ay bekledim darısı sana inşallah bu kadar sürmez benimki gibi 😐