Ayfa1608 Anneler dişimiz çok muuu?? Birde dikkatimi çekti bu dudak bağı denilen şey mi oluyor yoksa bebeklerde şu an olması normal mi bilen var mı ?? Dudak bağıysaa bişey yapmaya gerek var mı? İlerde diş arası açık olur diye biliyorum öyleyse ne yapmak gerekir ??
Mrcannesi Ayfa1608 13 aylık bebeğim bende farkettim gecen sordum resimli dişleri ayrık değilse sorun değil normal dediler banada ayrı değil dişleri
Mgf Ayfa1608 bizimde üst kısim ayni.dislerimiz cikti ve ayrik.bundan dolayi doktora gtrduk.genl muayenedi doktr cerrahiye yonlndrdi.doktr bakti ve hicbi srun yok annesi dedi.zaten sıknti olmasida ancak sut disler dokulur esas disler cikar ozamn blli olu4 dedi.gnllklede bebeklerin disleri ayrik.bnce zamnla duzeliyo.
evin34 Ayfa1608 bizim böyle üst dişleri ayrık çıktı dil bagi vardi kestirdik bunu hiç göstermedik valla o zaman deseydik doktor belki müdahale ederdi bilemiyorum
Zlhaanne Ayfa1608 o değilde yavrum nasıl bakıyor tlfna bu kadın ne yapıyor ağzımı yüzümü yamulttu der gibi 😁
1Elisaninannesi Ayfa1608 benim kızımda dudak bağı var KBB"ye götürdüm doktor konuşmasina engel olmaz dedi dişleri ayrık ama
1Elisaninannesi Ayfa1608 doktor bana gerek yok almaya istersen alabilirsin fakat gerek yok dedi bende almadım yani keşke alsaydım diye düşünüyorum ara kızım şuan 1,5 yaşında artık anlıyor
mrvilke Benim kızımda da vardı 1 yaşına girecek dil bağı kbb uzmanına kestirdik. Uyuşturucu sprey sıkıp makasla kesti. Kanama vs olmadı. Bir gün boyunca katı beslenmedi sadece. Konuşmasına engel değilmiş ama dilini çıkaramıyordu.