Merhaba arkadaşlar ben Amerika’da yaşıyorum 2 ay önce doğum yaptım bugün tam iki aylık olduk ama bu süreçte kontrollerinde hiç bir aşı falan yapılmadı daha doğrusu burda yapılmıyor 1 haftalık aşı 1 aylık aşı vesaire bebeğin aşıları yapılmazsa ilerde bir sorun yaratır mı benim elimde olan birşey değil burada yapılmıyor yarın tekrar kontrolümüz var bunu soracağım doktora yurt dışında yaşayan anneler sizler nasıl yapıyorsunuz 🙁