Benim oğlum 11 aylık ilk bebeğim bende ilk 4 5 ay çok çok aşırı açıkıyodum normalde fazla yemek yemem o emzirdigimiz için o kadar çok acikiyoruz bebeğimiz de bizim yediğimiz besinlerin vitaminini falan aldığı için vücut daha çok vitaminsiz kalıyor değerlerimiz düşüyor o yüzden de acıkma hissi bundan oluyor ben bı ara tatlı çikolata çok yiyodum yemek de çok yiyodum şimdi çok yemiyorum herşeyi normal yiyorum ve bol su iciyorum 76 kiloyla doğum yaptım sezaryan oldum şuan 60 kiloyum baya rahatladım bence zaman geçtikçe kilolar gidior ama herkeste aynı olmayabiliyor bünye meselesi