Mehtap-37 Oğlum 17 aylık kulak iltihabı olduğu için doktor klomeks şurup verdi 3 gün kullandık dün gece inanılmaz pişik oldu oğlum poposu resmen kıpkırmızı sürekli ağlıyor ne yapabilirim
Hamburgerr Mehtap-37 muhtemelen ishalde olur antibiyotiklerde genelde oluyor bunlar bepanthol bize çok iyi geliyordu birde ıslak mendil kullanmayın pişik geçene kadar havalandırın ve ekstra zeytinyağı sürün
Minikanne15 Mehtap-37 olur canım antibiyotik benim kızımda da olmuştu ıslak mendili yıkayıp siliyodum daha sonra kuruluyordum Bepanthol gerçekten çok iyi geldi pişik için olanı var sanırım ondan almıştım bi de hametan de iyi geliyor.
Nurdemirrr Mehtap-37 benimde bebeğime kulak enfeksiyonundan dolayı antibiyotik başladı doktor pişik ve ishal yapabilir bilgin olsun dedi
Mehtap-37 Hamburgerr Bepanthol sürdüm gece ama hiç etki etmemiş çok fena durumda ya o kadar üzülüyorum ki elimden bir şey gelmiyor doktora mı götürsem
Mehtap-37 Minikanne15 teşekkür ederim ilk defa bu kadar yoğun bir pişik yaşıyoruz travazol kullandım ama hata mı ettim bilmiyorum
Mehtap-37 Nurdemirrr ben çok dikkat ederim altı ıslak durdurmam ama gece yatırdım bikaç saatin içinde öyle oldu inşallah sizin başınıza gelmez gerçekten çok perişan oldu çocuğum