3.5 ay önce sezeryan oldum. 3 buçuk ay oldu ama hala karnımda ağrı var dokununca ağrıyor değişik bir ağrı bastırmayı geçtim okşayınca bile ağrı var normal mi internette araştırdım 6. Haftadan sonra ağrı kalmaması lazım diyor ve karnım hiç inmedi benim rahim küçülüyor dediler ama karnım doğumdan sonra nasılsa hala aynı varmı bilen eden lütfen