Duygusaljelibon_ Minico denizli ye gitmişti yengemler baya memnun kalmışlar sıcak su vs var .. bende kış tatili istiyorum nasip olursa Uludağ’a gidicem hiç karla tanışmadım kdmdkdkd
Minico Duygusaljelibon_ Denizli çok uzak kalıyor bana maalesef 😶 Hiç gelmediyseniz Uludağ’a mutlaka gelin inşallah gönlünüze göre tatil yaparsınız 🌸
Hellobello Hamburgerr yani ayrı olsun da ortak da olmalı yoksa ailece tatil yapamıyosun hiç sevmedim o yüzden
Duygusaljelibon_ Minico evet istiyoruz ya hiç kar görmedim ben açıkçası merak ediyorum 😂 buraya asla yağmıyor
Deletedmom_110 Minico Ankara Kızılcahamam da kaldım 3 gece çam termalden memnundum 🌺1 ay önce gittik kahvaltı açık büfe akşam yemeği oyun alanı havuz herşey var otelde çok güzel geçmişti canlı müzikte akşam 9 dan snra oluyor🌺