Yaa bende istiyorum çünkü gece o kadar sıkıyorum ki dişlerimi sabah kalktığımda bazen kulağım ağrıyor ama biraz pahalı diye biliyorum ve yüzdede güzel bi değişiklik yapıyor diye biliyorum çünkü sürekli dişleri sıkmaktan yüzümüz kareleşiyomuş botoks daha oval yapıyor diye biliyorum dişçiden randevu alıp gitmeyi düşünüyorum bakalım ne dicek