Tugceksck Pscyho bu dönemde mama meme reddi oluyor bizde yaşıyoruz daha atlatamadık burnunu açık tutmaya dikkat edin bide idrar yolu enfeksiyonu da iştahsızlık yapabiliyor huzursuzluğu da varsa eğer ondan da şüphelenebilirsiniz
Pscyho babymilax laktozsuz mama kullanıyoruz önceden aptamil comformil kullanıyorduk süt de alsa aynı iştahla içiyor
Pscyho Tugceksck evet geçmişte enfeksiyon geçirmiştik ama doğduğu günden beri iştahsız dr genetik diyor artık 😞
kucukaga Pscyho bize 4 aylıkken doktorumuz süt ve süt ürünlerine alerjisi var dedi ve aptamil pregomin mama verdi onu kullanıyouz tadı içilecek gibi değil vanilya şurbunun zararı yok dedi doktorumuz tabi 1 çay kaşığından az sadece tatlansın diye koyuyorum
Pscyho kucukaga anladım bizde de laktoz intoleransı teşhisi var bebelac lf kullanıyoruz ben de alayım o zaman umarım içer🙏🏻
Dildaezel kucukaga bahsettiğiniz aptamil mamanin mi tadı kotu evet çok acı bende bunu araştırıyorum kaç gundur