Merhabalar 6 ay 22 günlük bebeğim mama yiyor sadece son 1,5 aydır sütüm kesildiği için 1 haftadır hasta öksürüyor genzi burnu tıkalı hep ateşi de son 3 gündür düşük ondsn önce yüksekti doktor kulağı enfeksiyon olmuş dedi antibiyotik verdi sadece normaşde 150 cc mama yiyen bebeğim kusuyor 90 veriyoruz onu da kusuyor öksürmekten olabilir mi veya balgamdan midesi bulanıp kusuyor olabilir mi başına gelen var mıdırr