tpbm1710 Hipp organic Combiotic ile Hipp Combiotic Mama arasında ki fark nedir? Doktor bu mamayı önerdi bebeğim 2 aylık Acaba kullananlar yorum yapabilir mi 🤲🏻
hayalperest2310 tpbm1710 ilk olana bizde yeni başladık daha az gaz yapıyo doktor önerdi de biz aslında sma comfort kullanıyorduk ama deneyeyim dedim ilkte içmedi şimdi içiyor ve kilo alımı gözle görülür şekilde farkedildi
Damlanurrr tpbm1710 organic combiotik içindeki bileşenleri daha fazlaymış sanırım bende hipp organic combiotik kullandım bebeğim doğduğundan itibaren
tpbm1710 hayalperest2310 sma confortu aska agzına alamıyor oğlum alerji maması içiyorduk artık gerek yok dedi doktor hipp önerdi ama yorumlara baktım kabız yapıyor diyen çok bi de ikisi arasında ki farkı bilemedim
Mervecnr hayalperest2310 nasıl alıştırdınız acaba bende yeni aldım geçmek istiyorum hippe. Sma optipro kullanıyorum doğduğundan beri hiç kabız olmadı memnunum da ama kilo alım konusunda bi dengesizlik fark ediyorum.
hayalperest2310 tpbm1710 sma comfort sindirim emilimi için gayet iyi kabızlık yapmıyor Hip de öyle ama biz doğduğundan beri sma comfort kullanıyorduk sonra Hip deneyelim dedim almadı öyle kaldi birkaç gün geçti deneyeyim dedim baktım içiyor bir aydır Hip veriyorum iştahı da açıldı ağırlaştı da
tuche8989 Ben organic combiotik kullanıyorum. Düz olandan. Kakasını gayet güzel yapıyor. Açıkçası farkını bilmiyorum ama şöyle olabilir.organic diye her bebek yicek anlamına gelmiyo.onu sevmese onu sever.denemek lazım diye düşünüyorum
hayalperest2310 Mervecnr sma da bizde de kilo alımı hiç olmadı Hip deneyelim dedik aldık ama içmedi birkac gün sonra denedim bir baktım içiyor bir aydır veriyorum toparlandı azcık kabız da yapmıyor gaz da