Merhaba anneler 😊
5 günlük taze anne olarak yardımınıza ihtiyacım var. Bebeğim 37 haftalık erken doğdu. Sezaryana gün alacakken suyum geldi. Bebek maksat olduğu için sezaryen doğum yaptım. Bebeğim doğumdan sonra göğüsümü alamadı biraz büyük olduğu için zorlanıyor bende biberon ile mama takviyesi yaptım Aventin silikon göğüs ucunu aldım onunla da emiyor sandım tam emmemiş sarılığı çıktı. Şimdi tamamen hepsini kestim sadece şırınga ile sütümü sağp veriyorum arada mama takviyesi ile. Şimdi sorum şu ki ben göğüsümü nasıl kabul ettireceğim meme ucum daha yeni yeni çıkıyor ama göğüsüm de büyük olduğu için kavrayamiyor mememi 🥺🥺