ayseyvz Daha sonrasında tekrar işleme gerek kalındığını iyi olmadığını duydum. Sebebini bı turlu anlayamadim neden böyle söyleniyir. Yaptırıp böyle sprunla karsilasan oldu mu. Yada memnun kalan bı sorunla karsilasmayan
ikiprensannesi53_ ayseyvz bu kadar kişi hep hastanede ettiriyor ne diye ikinci müdahaleye gerek olsun ki ?
Elfelf475 ayseyvz biz hastanede yaptırdık bir şey olmadı. Hatta benim oglum genel anestezi almak zorunda kaldı başka sebepten dolayı da.
alonee ayseyvz özel hastanede genel cerrah tarafından yapıldı 1 haftada iyileşti oğlum çok memnun kaldık