Lütfen etkili bişeyler söyleyin. Şehirde adam akıllı doktor yok götürdük yerinden bile kalkmadan çocuğu muayene etti aklınca. Verdiği antibiyotikleri kullanıyoruz ama daha da arttı öksürüğü. Burun akıntısı şiddetli öksürük ishal de başladı bugün. Napsam elim kolum bağlandı. Boğmaca hastalığını biliyorum öksürük krizleri boğmaca mıdır diye düşünüyorum ama inşallah değildir. Çok öksürüyo peşpeşe bikaç saat sürüyo. Özellikle gece nöbetleri çok fazlalaştı. Balgamlı öksürük yani kuru da değil. Öksürükten konuşamıyo çocuk. Yoruldum öksürmekten diyo başka bişey demiyo. Ne yapabilirim bana bi akıl verin lütfen. Doktor gerçekten yok burda doktora git demeyin. İki doktorda götlerini kaldırıp muayene etmedi bile doğru düzgün.