Merhaba, kilo almaya meyilli vücudum var ve aksi ya yemek yemeyi tatlı yemeyi aşırı seviyorum. Hemen simitlerim çıkar zaten tatlıdan dolayı. Dikdörtgen tipi vücudum var hatların çok belirgin değil ben kendimi aynada hatları biraz olsun belirgin şekilde görmeyi seviyorum ama bu tip beslenmeyle mümkün olmuyor tabi. Aşırı çabayla ya hep ya hiç düşüncesiyle diyetisyen kontrolünde 2 ayda 9 kiloyu verebildim fakat çok zorlandım hatta sonlarına doğeu çok zorlandığım için korumaya aldım ama alamayacağımı biliyordum. Yani sadece verdiğimde kaldım bana bir yeme alışkanlığı kazandırması bu yöntem. Diyetisyenden sonra hiç dikkat etmedim ve şimdi 8 ayda 9 kiloya yakın geri aldım diyebilirim. Ve şimdi kendim çabalamaya çalışıyorum fakst eski hevesim çabam hiç yok 2-3 gün deneyip bir daha pes ediyorum. Çalışıyorum, gün içinde işe eve bebeğime yetişmeye çalışıyorum o uyuyunca ancak fırsat bulabiliyorum dinlenmeye bu yüzden çay yanına tatlı çekirdek vazgeçilmezim oluyor. Ve o da iyi kilo aldırıyor. Aralıklı oruç denedim en son o yine iyiydi ama kendi kendime yine çay yanına yemekten geçmem zor oluyor. 1.60 boy 68 kilodayım şuan ve 56-57 lerden ümidi kestim de 60-61 civarı olmak isityorum yine. Bu motivasyonu nasıl bulabilirim? Benim gibi olup farklı yöntem uygulayıp başarılı olan var mı?