elfgokce Merhaba, haftaya işe başlamam gerekiyor. Bebeğim artık ne biberon, ne kaşık hiçbirşeyle süt içmiyor. Sadece meme istiyor. Bu durumda ne yapabilirim. Fikri olan var mı
sleepnessnami elfgokce benim bebeğim de kaşık ve biberon kabul etmedi bardakla verdim içti ve daha da güzel içmeye başladı kahve yanı bardağıyla veriyorum 6 aylıkkken alıştırdım şu an 10 aylık olmak üzere lıkır lıkır içiyor sütümü ve suyunu
Asyaveannesi04 elfgokce 4.5 aylıkken işe devam ettim ve kızım ne biberon ne emzik asla almadı öğürüp durdu en son tavsiye üzerine mimijumi biberon aldım ve hemen tuttu 1 sene onunla içti sağdığım sütlerimi bulandan Allah razı olsun şimdi 2 yaşına girecek minnoşum akşam yatmadan emziriyorum sadece