ahmetcem Oğlum 1 ay önce 2 gün hırıltılı öksürük vardı yattı hastanede. Sonra geçti ama şimdi tekrar hafifte olsa öksürüğü var. İlerlememesi için ne yapabiliriz acaba? Yardımcı olursanız sevinirim
yagmure17 ahmetcem doktora mutlaka tekrar gidin ekstra olarak rahatlatmak adına nebulizatörle soğuk sf verebilirsiniz
ahmetcem Deryaaaaaderya öyle mi dersiniz bende hastaneler çok kalabalık diye gitmek istemedim çok hafif bir öksürük o sebeple
ahmetcem yagmure17 aslında bende bunu düşündüm hatta geçenden kalma ventolinimiz de var acaba onu mu kullansam diye
yagmure17 ahmetcem ventolini ben doktor söylemeden kullanılmasını çok doğru bulmuyorum nitekim ilaç sonuçta bence önce bir sf deneyin
ayan95 Deryaaaaaderya 3 aylık kızım influenza oldu geçmişti ilacını kullandım bugün öksürük başladı çok boğuk boğuk öksürüyor sizin nasıl olmuştu acaba