Kızlar 1 haftadır neredeyse sağ karın boşluğum, sağ kasığım komple ağrıyor ve yürüdükçe batma yapıyor. İki büklüm oluyorum resmen. Bazen hafifliyor bazen nüksediyor. Şimdi üroloji doktorundan çıktım safra kesemde ve böbreğimde sorun yok diyor. İdrar yolu enfeksiyonu mu diye test istedi kan testi istedi. Ama değil biliyorum çünkü 2 gün önce acilde baktılar. Artık aklıma sağ yumurtalığım geliyor. Birazdan kadın doğuma da gözükeceğim. Başına gelen var mı kızlar ? Yumurtalık olsa karın boşluğuna karar ağrır mı