bayankivircik prensesannesi1_ 46 da yanıyor oda termostatı var 180 tl geldi su 45 geldi elektrik 173 geldi
Duyulurum hayalperest2310 nerede yaşıyorsunuz? Su bazı yerlerde ucuz oluyor ama sizinki çok uygunmuş 😅
handemiyy prensesannesi1_ 38, 39 da yanıyor 600 geldi ama genelde daha ucuz gelir bu ay42 de yaktığım oldu o yüzden heralde. Su faturası gelmiyor doğuda